69413393

Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Znajdź nieruchomość

Polish English German

W zakresie administrowania nieruchomością wspólną oferujemy:
  •  zarejestrowanie wspólnoty mieszkaniowej w Urzędzie
     i Urzędzie Skarbowym
  •  założenie rachunku bankowego dla Wspólnoty w banku
  •  wskazanym przez wspólnotę
  •  prowadzenie ewidencji właścicieli lokali
  •  wyszukiwanie najkorzystniejszych ubezpieczeń związanych 
     z nieruchomością wspólną
  •  przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnot mieszkaniowych
  •  przygotowywanie uchwał właścicieli lokali
  •  wysyłanie zapytań ofertowych oraz analizowanie składanych ofert    
     dotyczących umów o dostawy, roboty i usługi związane
     z utrzymaniem  nieruchomości
  •  gromadzenie i przechowywanie dokumentacji
  •  protokolarne przejmowanie nieruchomości wraz z dokumentacją 
     techniczną, administracyjną, księgowo - finansową i prawną
  • archiwizowanie dokumentów zarządzanej nieruchomości
 

 spotkanie

 projekt

Techniczne utrzymania nieruchomości:  

  •    prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji
       technicznej nieruchomości zgodnie z przepisami prawa
       budowlanego
  •    zlecanie i nadzorowanie kontroli technicznych i okresowych
       przeglądów zgodnie z wymogami prawa budowlanego
  •    opracowywanie rocznych i wieloletnich planów remontów
  •    przygotowywanie procedury wyboru firm wykonawcy robót
       remontowych lub modernizacyjnych
  •    przygotowywanie procedury do uzyskiwania kredytów
       preferencyjnych (np. z premią termomodernizacyjną
       i remontową)  lub inwestycyjnych
  •    organizowanie i nadzór robót remontowo - modernizacyjnych
  •    w zakresie inwestorskim oraz uzyskiwanie odpowiednich 
       pozwoleń
  •    kontrola bieżąca utrzymania nieruchomości

 

 Prowadzenie księgowości:  

  •    prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi
       przepisami i uchwałami wspólnoty mieszkaniowej
  •    przygotowywanie wymiaru opłat dla właścicieli
  •    sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  •    przygotowywanie propozycji planów gospodarczych
  •    prowadzenie rocznych i okresowych rozliczeń kosztów mediów
       i powiadamianie właścicieli na piśmie
  •    prowadzenie rocznych rozliczeń kosztów utrzymania
       nieruchomości oraz funduszu remontowego
  •    windykacja należności z tytułu opłat mieszkaniowych
       i pożytków
  •    czynności związane z obsługą z bankową
  •    wydawanie właścicielom lokali mieszkalnych zaświadczeń
       dotyczących dodatków mieszkaniowych
  •    archiwizowanie źródłowej dokumentacji finansowo - księgowej

 ksiegowosc

kontrola

 Utrzymanie porządku i konserwacja: 

  •   nadzorowanie i bieżąca kontrola utrzymania czystości części
      wspólnej nieruchomości budynkowej i gruntowej
  •   zlecanie w uzgodnieniu z Zarządem wspólnoty prac
      konserwacyjnych oraz usuwania usterek wynikłych w czasie
      eksploatacji
  •   nadzorowanie nad zapewnieniem dla nieruchomości dostaw  
      mediów (energii elektrycznej i cieplnej, wody
      i odprowadzenia     ścieków, gazu oraz wywozu nieczystości)
  •   kontrola nad utrzymaniem porządku i czystości pomieszczeń
      oraz terenów służących do wspólnego użytku przez właścicieli
      lokali
  •   kontrola faktur za dostarczone media komunalne
  •   okresowe odczytywanie urządzeń pomiarowych
  •   ustalanie z Zarządem wspólnoty zaliczek na media komunalne
      i opłaty eksploatacyjne